Menü

Tájékoztató a COVID19 járvánnyal kapcsolatban

Tisztelt Vásárlóink!

A COVID19 járvány miatt jelenleg fennálló helyzetre való tekintettel ezúton az alábbiakról szeretnénk tájékoztatni vásárlóinkat.

  1. Üzletünk személyes átvétel céljából 06.02-től visszavonásig 9:00-17:00-ig van nyitva, azonban szeretnénk megkérni kedves vásárlóinkat, hogy csak abban az esetben keressék fel személyesen üzletünket, amennyiben az feltétlenül szükséges, illetve kérjük, hogy betegen ne a személyes átvételt válasszák. Üzletünkben a maszk viselése kötelező, illetve a járvány megfékezése miatt egyszerre max. 2 vásárló tartózkodhat a helyiségben. Cégünk számára az elsődleges szempont vásárlóink, valamint kollégáink egészsége. Üzletünk ügyfélterét naponta többször fertőtlenítjük, valamint lehetőséget biztosítunk vásárlóink számára a kézfertőtlenítésre.
  2. Kérjük Önöket, hogy lehetőség szerint kerüljék a készpénzforgalmat, így minimalizáljuk a fertőzés lehetőségét. A megrendeléseket mindannyiunk biztonsága érdekében online bankkártyával, vagy előre utalással teljesítsék, amennyiben ez lehetséges, ebben az esetben nem kell utánvételi díjat fizetni.
  3. Amennyiben bármi kérdésük, vagy kérésük van, forduljanak hozzánk bizalommal, azonban a telefonos ügyfélszolgálat leterheltsége miatt kérjük Önöket, hogy emailben a rendelés@onlinetoner.hu email címen, vagy oldalunkon található online chaten érdeklődjenek.

A futárszolgálattal megrendelt küldemények kiszállítása jelenleg zavartalan és partnereink a vállalt határidőben szállítanak, azonban a megnövekedett csomagszámok miatt nem tudjuk garantálni az 1-2 napos kiszállítási határidőt, megértésüket és türelmüket ezúton is köszönjük.

A megrendelések kiküldését mindaddig nem korlátozzuk, amíg Magyarország kormánya erre nem kötelezi cégünket, illetve vásárlóinkat folyamatosan tájékoztatjuk az esetleges változásokról.

Minden kollégánk teljes erőfeszítéssel, folyamatosan azon dolgozik, hogy minden ügyfelünk elégedett legyen a kialakult helyzet ellenére is.

Csomagszállító partnereink is mindent megtesznek az Önök biztonsága érdekében, ennek részleteiről itt tájékozódhatnak:

FOXPOST:

A csomagkézbesítést folyamatosan garantáljuk, kizárólag esetleges hatósági korlátozás esetén fogunk eltérni a standard töltési/ürítési időpontjainktól. Jelenlegi tudásunk szerint a postai szolgáltatások, különös tekintettel a csomagokra, alacsony fertőzésveszélyt jelentenek, autóink mozgása csak a legvégső esetben kerülhet korlátozásra.  

A csomagautomaták felületeit naponta alkoholos tisztítószerrel tisztítjuk, futáraink más személlyel történő érintkezési lehetőségeit minimalizáltuk, a napi munkamenet során szinte alig találkoznak emberekkel, az automaták kezelése után azonnal autóba ülnek és folytatják túraútvonalukat.

Express One:

Az Express One Hungary Kft az alábbi általános információkat adja ügyfelei számára a koronavírussal kapcsolatban.

A koronavírus terjedés miatt vállalatunk különböző, preventív jellegű lépéseket tett, mindemelett folyamatosan nyomon követjük a WHO ajánlásait, és szükség esetén intézkedünk további korlátozások bevezetéséről. Célunk, hogy továbbra is zökkenőmentesen tudjunk szolgáltatni, előtérbe helyezve munkavállalóink, és futáraink egészségének megóvását.

További célunk, hogy a lehető legkisebb mértékűre csökkentsük a kézbesítéskor a személyes kontaktust, így amennyiben a címzett nem kívánja a futárainknál aláírni az általuk kézbesítésre használt eszközöket, egy alternatív, ún érintkezés mentes kézbesítési folyamatot állítottunk fel. Ennek részleteit az alábbi linkre kattintva ismerhetik meg:

https://expressone.hu/aktualis/erintkezes-nelkuli-kezbesites/

https://expressone.hu/aktualis/koronavirus/

Bízunk abban, hogy a helyzet hamarosan normalizálódik és visszatér az élet a megszokott kerékvágásba!

Keresés